Основними видами діяльності компанії SEO Media є надання клієнтам ефективних інструментів інтернет-реклами - пошукова оптимізація сайтів (SEO) та контекстна реклама в популярних пошукових системах Google та Yandex.

Що розуміється під ефективністю інтернет-реклами? Метою будь-якого виду реклами є мінімальна вартість контакту з цільовим клієнтом. Наприклад, реклама на телебаченні дозволяє проінформувати про товар/послугу мільйони глядачів, але варто зауважити, що хвилина реклами на телебаченні коштує не дешево. Телевізійна реклама забезпечує контакт з мільйонами глядачів, але скільки серед цих мільйонів людей, які дійсно куплять рекламуємий товар, не перемкнуть на інший канал на першій секунді показу реклами і т.д. Тому тут додаються такі поняття як якість аудиторії та ефективність реклами. Телевізійна реклама одразу інформує  велику кількість людей про рекламуємий товар, але не може поділити аудиторію на якісну (глядачі, які здійснять покупку, детально ознайомляться з рекламою) і не якісну (просто перегляд, перемикання на інший канал). Даним питанням задавались і задаються зараз маркетологи у всьому світі. Щоб відповісти на це питання і була створена всесвітня мережа інтернет.
  

Чому інтернет-реклама краще?

Сучасні інструменти інтернет-реклами дозволяють виділити дійсно зацікавлених відвідувачів, отримати цільового клієнта за мінімальну вартість, знизити вартість контакту з користувачем. В наш час основними інструментами інтернет-реклами є медійна реклама (банерна реклама), реклама в пошукових системах, реклама в соціальних медіа.

Медійна реклама є дорогою, але втой же час може забезпечити контакти з великою кількістю користувачів інтернету. Саме із-за вартості медійну рекламу можуть дозволити собі тільки великі компанії, основна мета яких – зміцнення власного бренду на ринку, збільшення впізнання бренду чи логотипу.

Реклама в соціальних медіа (соціальні мережі vkontakte.ru, odnoklassniki.ru та інші) дозволяють дуже легко виділити користувачів по віку, статі, інтересам і тим самим збільшити ефективність реклами (наприклад, рекламу автомобілей Mercedes найраціональніше показувати чоловікам у віці від 30 років, а рекламувати нову комп’ютерну гру ефективніше серед школярів та студентів).

Реклама в пошукових системах – це основний профіль діяльності компанії SEO Media, так як це найефективніший інструмент інтернет-реклами, і в той же час має невисоку вартість розміщення. В Україні найбільш популярними пошуковими системами є – google.com.ua (приблизно 80% пошукового трафіку в Україні) і yandex.ua (більше 15% пошукового трафіку). Реклама в пошукових системах поділяється на контекстну рекламу і пошукову оптимізацію сайтів (SEO - search engine optimization). Кожен інструмент володіє своїми перевагами, більш детальну інформацію дивіться у відповідних розділах – «SEO», «Контекстна реклама». Обидва інструменти дозволяють зменшити витрати на рекламу в інтернеті за вашим бажанням.